Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Het overgrote gedeelte van de artikelen van Velerlei zijn tweedehandse, oude producten. Hierdoor kunnen er gebruikssporen op de artikelen aanwezig zijn. Wij doen ons uiterstebest om de artikelen zodanig op de foto te zetten dat de conditie van het artikel hierop goed te beoordelen is. 

Klachten
Wij doen enorm ons best om onze artikelen zo goed mogelijk aan u te leveren en uw eventuele klachten zo goed mogelijk te behandelen. Natuurlijk kan er altijd iets voorvallen, waardoor u toch niet tevreden bent. Natuurlijk kunt u dan bij ons terrecht met een klacht. We willen je vragen om je klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@velerlei.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan kunt u sinds  15 februari 2016, als concument,  in de EU ook een klacht aan melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

© 2017 - 2024 Rijkers Conceptstore | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel